Är det inte motorn så är det växellådan!

...Kroppen är inte den man kunde önska helt enkelt. Har fått tampas med två revben som hoppat snett. Men skam den som ger sig! Har provat och lyckats att göra två olika kombinationer idag. Övergångarna är inte perfekta... men så är inte min träning perfekt heller. Vi i järngänget har tränat på egen hand i snart ett år. Då krävs disciplin och bra teknik, vilket inte alltid infinner sig. Men vi har varandra som stöd och vi har jätte kul!!! :)

Aaaaj vad Bow and Arrow kan göra ont ibland!!! ^^ ursäkta aggressionerna!




//Pytte

Kommentarer
Postat av: zenia

Guuuud vad jag känner igen mig i det du skriver! Min kropp vill inte heller samarbeta! Först förkylning och nu har jag sträckt mig någonstans i låret så att jag inte kan splitta normalt och fullt ut :((((

2011-10-30 @ 10:17:40
URL: http://www.zeniamelina.blogspot.com
Postat av: Caroline

Fy tusan vad grymt! Jag ska börja en nybörjarkurs i januari och tänkte köpa hem en stång tills dess så jag också kan utvecklas snabbt. Måste bara fråga: Borde jag satsa på 45 eller 50mm? Förstår det som att det är en smaksak men undrar vad ni kör på och om ni kan ge något tips på hur man kan tänka.

2011-11-04 @ 18:48:06
Postat av: Anonym

Update?

2011-11-10 @ 19:29:50
Postat av: Pytte

Carolin: Roligt att du ska börja kurs! Det där med stång är verkligen individuellt.... Har man små händer kan det vara skönt med en 45:a. Samtidigt som man kan säga - lär du dig att göra ett trick på en 50mm kan du göra det på en 45:a! Dock är det som sagt individuellt... jag började på en 50mm och hatade verkligen 45an i början. Men är numera älskar jag 45:an... men har dock problem med att göra exempelvis brassmonkey och liknande trick på den! så jag har inte gett upp 50mm ännu ;)

2011-11-11 @ 10:19:54
URL: http://pyttefin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0