Den starka sidan.

Alla har vi en stark sida. Min starka sida inom poledance är nog min styrka. Jag har lättare för att fixa tunga trix medan kluriga kombinationer är svårare. Många gånger står jag som ett frågetecken och det tar några gånger innan jag har förstått mig på tekniken. Jag har aldrig haft lätt med kordination. Och varför inte tala om stretchen. Att nå den ultimata vigheten känns som ett evighetsprojekt för mig. Det svåraste inom denna träning för mig är att bli vig. Vad har ni för starka sidor inom poledance? Vad tycker ni är svårast? /M

Jess och hennes übersnygga spagat. Här gör hon Jade och Banana Split.


Ö foto: Fredrik Larsson, Fiend Studios


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj fasiken så snyggt Jess! De där trixen vill jag också kunna! Hur länge har du (Jess) tränat innan du satte de tricket?



Starka sidor.. få se nu.. hum jag är svag, har extremt dålig kordination & teknik, jag är en dålig förlorare när jag inte klarar vad jag har tänkt.. humm.. jag får hoppas att jag blir vig efter lite mer streching ;D Jag är en riktig nybörjare alltså

2011-05-19 @ 13:17:11
URL: http://nagelmode.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jag vet inte alls faktiskt, jag är inte speciellt stark, är inte vig, börjar ju bli härdad i skinnet iaf, så man kan hänga i positioner länge osv..



Men jag vet inte, kan inte riktigt säga nån styrka inom pole som jag har..

2011-05-19 @ 13:20:56
URL: http://www.poledanceprincess.blogspot.com/
Postat av: Pytte

kreativ och viljestark!

2011-05-19 @ 13:32:19
Postat av: Jess

sv Linda: 26 februari i år provade jag Jade för första gången och satte den ;) Så efter 9 månader får jag väl säga då :) Man måste bara våga prova och hitta rätt teknik.

2011-05-19 @ 16:04:58
URL: http://antligenjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0