Handspring video II.

Här kommer den andra videon med handsprings. /M


Kommentarer
Postat av: Vickan

Ni är så duktiga :)



Jag har en fråga, vad rekommenderar ni för hotpants egentligen, jag blir tokig på mina som glider upp och linningen är snart uppe vid toppen liksom, ser ut som mammatrosor tillslut.



Jag vill inte visa hela arslet, men jag vill ha dom korta upptill, en bit under naveln.



Är Better Bodies bra, visst heter det så?

Eller vad rekommenderar ni? :)

2011-05-27 @ 00:21:21
URL: http://www.poledanceprincess.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Mycket bra instruktionsvideor, ska definitivt börja öva mer ordentligt på det här när min underarm mår lite bättre.



@Vickan Jag har också samma problem. Jag har ett par bra från Better bodies men jag skulle behöva fler eftersom de börjar bli lite utslitna. Det jag skulle vilja ha är några som är ganska så breda i grenen men ändå korta, men det verkar vara toksvårt att hitta.

2011-05-27 @ 10:47:28
URL: http://www.sregloh.se
Postat av: Vickan

Tack Sofia, ja, jag såg en low cut från Better Bodies, dom i camo, det verkade bara finnas den som var low cut, den hade lägre midja iaf.



Men jo, det är svårt att hitta dom ultimata hotpantsen :)



Jag får försöka satsa på dom camobyxorna, många har ju dom.. så har jag kanske ett par som funkar och så får man bråka med resten man har :)

2011-05-27 @ 13:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0