The trick from hell.

Jag och tricket shouldermount har länge varit ovänner. Måste nästan visa den först så ni hänger med på hur det ser ut när man gör den.



Och man ska alltså dra sig upp. Desto saktare desto snyggare. Så det är en hel del arm, bål- och magstyrka. Och för mig var det främmande att använda mig av magens nedre muskler. Jag visste inte hur det kändes när man tog i med dom, hade jag ens några? Så länge lät jag bli att ens försöka göra shouldermount på rätt sätt. Jag skuttade, hoppade, kastade mig upp. Spela roll bara jag tog mig upp tänkte jag. Men en dag gav min tränare mig tipset att göra den baklänges. Alltså börja uppifrån och sakta ta mig ner. Och gissa min förvåning när jag märkte att jag kunde glida ner sakta. När jag förstått vart i kroppen jag skulle ta i med gick det även bättre att ta sig upp. Jag har fortfarande svårt med det här tricket men inser att man ska hålla sina fienden extra nära när det gäller träning. Det vill säga öva dom mera /A

Kommentarer
Postat av: Path

Hej!!!



(orkar inte översätta detta, men söker bilder till en websida om / för viga personer) :)



Hi!!



Seems like u are really flexible!!!



We are searching for feet behind head photos (contortion) to a upcoming website about and for people how can doit. I would be great if u could take some photos of u in that position and send them to us by email. You can take them in different angles and in different places. (wearing t-shirt/jeans/socks/barefeet...well u decide.

It would be cool if you try to make yourself as small as you can while you are in that position....



Website address and email adress:



http://file1.hpage.com/002787/49/html/hk.htm



[email protected]



Would be nice to have u on the site!!!



Sincerelly,

Patrick (HK.Crew )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0