Nakenchock.

När jag innan min första träning läste på Polefits hemsida om klädsel så tänkte jag att, nix inte min grej att gå runt i hotpants. Så jag bestämde mig för att ta träningsbyxor istället. Jag hade inte förstått varför man skulle ha hotpants och top helt enkelt. I efterhand är det lätt att förstå, när vi värmer upp och är varma får vi fäste på stången. Skulle vi ha kläder på oss så skulle det aldrig gå. Iallafall, när det väl var dags att göra första tricket där det krävdes mindre kläder kändes det såhär



Jag var inte alls bekväm med att ha så lite kläder på mig. Men med tiden som gick så tänkte jag mindre och mindre på hur jag såg ut och vad jag hade på mig. All fokus gick åt själva träningen. Och idag känner jag mig riktigt bekväm vilket jag tycker har varit en stor bonus som kommer med att träna poledance /A

Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha, söt bild,, men jo, jag håller med.. jag kände så också, eller ja, man tycker väl fortfarande själv att man inte ser så snygg ut ibland om man ser sig själv på video t.ex



Men oftast fokuserar man som sagt mer på träningen.



Fast det är ju hemma, i träningslokalen kunde jag inte fokusera utan störde mig bara på hur jag såg ut i alla speglarna, och hur andra ser mig.. :(



Det var/är ju dels mycket därför jag tränar hemma..

Dels iaf..



Men ja, man vänjer sig väl..

2011-03-04 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0