Miss stiff-leg

Säg hej till Miss Stiff-leg. Japp det är jag! Eller åtminstonde så var jag det. Det var totalt omöjligt för mig att sitta på golvet och få mina händer fram till knäna. Jag satt bakåtlutande och försökte gunga mig fram för att nå mina knän. Zaida, vår tränare, hade aldrig sett någon människa som var så stel i benen som jag. När jag stod med raka ben och försökte nå golvet så kom jag till knäna. Det kändes hopplöst och jag trodde aldrig jag kunde bli vigare, kanske därför jag varit en stretch-fuskare. Nu har jag dock kommit en bra bit ifrån där jag började, tack vare att jag och A gav oss fan på att vi skulle bli viga.

Så om du är en sån där stel och ovig människa där ute, precis som jag var, tro inte att du inte kan bli vigare. Kunde jag så kan vem som helst! (och du, det är inte ballt att vara en stretchfuskare, se inlägget "Måste man stretcha?.") /M


Denna bild ger mig dock fortfarande en stor prestationsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0