Kolla killen.

Asså. Ursäkta tjatet. Men det är Rémi Martins fel /A





Kommentarer
Postat av: D

Jag vill också kunna gå från flaggan upp till handspring!!!...:P

2011-03-29 @ 21:06:00
Postat av: Evelina de Nets

Han är så himla, farligt duktig!



Förresten så tänkte jag höra med er om ni har hört talas om eller kanske tillockmed har prövat en "Lulu mat"? http://www.poleexercise.co.uk/lulu-mat-pole-dance-mats/



Det är en "skyddsmatta" som man kägger runt sin pole ifall man skulle ramla. Jag är grymt sugen på att köpa en eftersom jag bara tränar hemma och är lite nojjig för att ramla. Men så tänkte jag höra runt lite först och se om någon vet om den är bra och så?



Tack förresten för en grymt bra blogg! Ni har fått mig till att börja träna polefitness igen efter ca 8 månaders "jag ska snart börja igen". Så tack så mycket ;)

2011-03-29 @ 21:43:53
Postat av: A.

Tack Evelina, jättekul att höra! Bra fråga men har ingen aning faktiskt, vi kör utan matta. Men den såg himla mjuk ut:)

2011-03-29 @ 22:21:34
URL: http://polefitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0