Hello from Thai.

Har äntligen lyckats komma mig till ett internet caf'e. Mina ihärdiga försök från reverse grab till handspring innan jag åkte gjorde så att jag fick ont i min axel. Så min semester kom väldigt passande. Har hittills lyckats hamna på två barer där det fanns en massa stångar, dock kändes det inte så passande för mig att tränga mig upp på baren och göra en handspring. Men polebilder kommer jag att fixa så fort jag får ett bra tillfälle. Ser också att tjejerna verkar köra riktigt hårt med träningen där hemma. Blir kul att se när A gör den perfekta shouldermounten, jag vet att hon fixar det. Ha det så underbart alla!  / M


Kommentarer
Postat av: Pytte

Åh vad kul att höra livstecken från dej M! Hoppas ni har det kanoooonfint! :)

2011-03-23 @ 09:41:35
URL: http://pyttefin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0