Ett löfte är ett löfte.

Jag har lovat M att fixa shouldermount, utan att ta sats eller någon form av hopp, tills hon kommer hem från Thai. Detta innebär att jag har tre veckor på mig att lägga upp en plan, sätta den i verket och ro den i hamn. Planen ser ut som så att jag har gjort en lista på övningar/tricks som fokuserar på bålen, den ska stärkas. Och jag ska även repetera samma trick X antal gånger, även när det känns som att det inte går. Idag är dag 1 på planen, för snart drar jag och D till studion. På bilden ser ni mig göra en Cross Foot Release, så här kan man ju också göra situps om man vill /A



Kommentarer
Postat av: zenia

Jag behöver också sätta en kontrollerad shouldermount! :( fast det är jobbigt och det krävs mycket ihärdig träning.. Posta ett klipp på hur din sm ser ut just nu? :)

2011-03-20 @ 13:48:02
URL: http://www.zeniamelina.blogspot.com
Postat av: D

Nu är det verkligen ordentlig hårdträning som gäller!! :P

2011-03-20 @ 15:07:51
Postat av: A.

D: jasså du tyckte inte det var hårt nog idag? oki inga problem, då dubblar vi dina övningar imorgon :P

2011-03-20 @ 15:16:08
Postat av: Anonym

hahahahahaha....dina med om du inte kommer till träningen med träningsvärk!!! ;)

2011-03-20 @ 20:43:33
Postat av: VinterVild

Jag gillar Cross Foot release, men hur sjutton trasslar man ihop benen? Har försökt, men det går inte. Video? :P

2011-03-22 @ 12:50:55
URL: http://vintervild.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0