Den första gången.

Ungefär såhär kände jag mig första gången jag provade poledance.


Jag hade nog den sämsta kordinationen av alla och kände mig klumpig och stel. Och varför inte tala om alla dessa snurrar hit och dit, jag förstod ingenting. Yr som tusan blev jag också. Allt kändes helt enkelt för svårt och rörigt. Men konstigt nog så valde jag att gå kursen i allafall. På den andra lektionen så satte jag plötsligt alla dessa svåra trix. Peppen blev enorm och nu står jag här, ett år och fem månader senare och älskar denna träning. 

Det jag vill säga är att det kan kännas riktigt invecklat och svårt i början. Men det går och när du minst anar det så sätter du det där tricket du väntat så länge på. Det gäller bara att få igång den där peppen och ta fram din tjurskallighet så löser det sig! Jag lovar! /M

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Jag har precis börjat, är helt blåslagen och dann, men har bestämt mig att jag ska gå hela terminen ut! :) Måste säga att denna bloggen är grymt inspirerande. Ni skulle inte kunna blogga om tips på övningar eller stretch att göra för nybörjare utan stång. Eller det kanske ni redan har gjort? Dock funderar jag på att skaffa mig en stång i helgen...

Anyways, keep up the good work!

2011-03-04 @ 13:41:56
URL: http://flikklevall.blogg.se/
Postat av: M

Tack så mycket! Självklart kan vi skriva lite om tips för nybörjare utan stång. Bra att du kommer med synpunkter. Det kommer ju göra bloggen ännu bättre :) Och lycka till i framtiden! :)

2011-03-04 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0