Special K.

Det här tricket är, hur ska jag beskriva det. Obehagligt. Om ni tittar på mina tår ser ni att jag har panik. Att sära på tårna sådär kallas nämligen paniktår. När våran tränare sa att vi skulle öva på den under en träning tänkte jag för mig själv att det lär jag ju göra, inte. Men jag gillar utmaningar så innan jag visste vad jag höll på med hängde jag i en Special K. Den är långt ifrån snygg men ett första steg på vägen är att just våga /A



Här ser ni våran tränare Zaida göra den perfekt. Inga paniktår där inte.

Fotograf; Fredrik Larsson, Fiend Studios.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbar blogg, gillar den skarpt. Och ni är superduktiga. Och så fick jag mig ett sånt jävla gott garv åt ordet "paniktår". :-D Lägger det på minnet. :-)

2011-02-19 @ 10:54:39
Postat av: A.

Hej Lisa! Vad kul att du gillar våran blogg, det gillar vi:)



Det är våran tränare som uppfunnit begreppet paniktå, väldigt passande!

2011-02-19 @ 12:20:15
Postat av: Vickan

Älskar alla bilder! :D

hehe, paniktår lät verkligen roligt. Måste fundera och titta på gamla bilder och se om jag någonsin haft paniktår. :D

Jag gömmer ju mina tår i (fula) foppatofflor (i brist på dansskor), men jag föredrar skor.

Jag blir väl känd som foppatoffeldansaren snart hehe ;)



Men ja, jag kan inte minnas att jag brukar spreta eller få panik, men man vet aldrig, jag lägger det ordet på minnet nu iaf :D

2011-02-20 @ 01:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0