Punish me.

Jag är inte längre en stretchfuskare som förr, men jag kan inte påstå att jag stretchar så mycket som jag borde. Jag tillhör ju nämligen kategorin av de mindre oviga, speciellt i mina ben. Vår tränare hade aldrig sett en sådan ovig människa som jag. Och jag har till och med haft smeknamnet "Miss Stiff Leg". Inte så vidare ballt. Men nu tänkte jag försöka ta tag i mig själv, ordentligt. Jag ska försöka stretcha lite varje kväll och som straff för att jag inte gjort min kvälls-stretch ska någon få äran att tvångs-stretcha mig. Vem vill bli den utvalde? /M



Kommentarer
Postat av: D

Jag vill tvångsstretscha!!!...fram med sträckbänken! ;) hihi

2011-03-01 @ 06:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0