Muskler för poledance?

Många har undrat ifall man måste vara tränad för att börja med poledance. Svaret är Nej. Jag hade inte en enda muskel på min kropp när jag började med poledance. Ja, i allafall inga synliga. Jag såg ut som en tarm. Typ. När man börjar med poledance så börjar man i en nybörjar-nivå. Alla trix sker på "golv-nivå" just för att du successivt ska träna upp dina muskler, speciellt axlar, och få in den rätta tekniken.  /M

Detta var typ jag.


(Ignorera gärna mina paint-kunskaper, tack!)


Kommentarer
Postat av: Jess

AAAAHAHAHAHAAA!!! jag älskar den här bilden!!!!!!

2011-02-27 @ 12:06:52
URL: http://antligenjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0