Superhero/poledancer.

Vi har alla olika styrkor. Och en bra idé är att ta reda på vilka dom är och även vad man är mindre stark i så man kan öva upp dessa. Tidigt märkte jag att de trick som innebar att använda sig av ben eller knäveck gick enkelt för mig. Så då gjorde jag ännu mer av dom. Och trick som innebar att använda sig av armar gick mindre bra. Så då gjorde jag mindre av dom. Inte särskilt smart. Nu försöker jag jobba tvärtom. Det jag är mindre bra på nöter jag och istället vilar mer i det jag känner mig stark i. Och när jag börjar bli lite för bekväm, vänder jag på det hela. Söker efter nytt. Detta för att öva upp alltihop till styrkor.

Så här kan jag hänga hur länge som helst. Typ /A


Fotograf; Fredrik Larsson, Fiend studios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0