Före och efter - Del 3.

I mars 2010 krånglade jag mig in i den här och höll i mig för glatta livet. I panik tryckte jag ryggen närmare stången för att inte falla. Och ena benet sträckte jag ut som man bör. Fyfan vad grym jag kände mig, jag hade gjort min första Bow and Arrow.



Tre månader senare, Juni 2010 fotade jag samma trick (men med böjt ben)


Fotograf; Fredrik Larsson, Fiend studios

På den övre bilden ser ni att jag har böjda armar, ingen bra idé alls. På nedre bilden har jag rak arm samt ena armen böjd så jag kan använda mig av axeln som stöd. Och hemligheten bakom Bow and Arrow är just att våga luta sig utåt. Desto mer lut, desto mer stabilitet /A

Kommentarer
Postat av: Malin

Häftigt!

2011-02-14 @ 18:46:32
URL: http://malinfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0