Caterpilar.

Det här är då ett trick som kräver styrka och teknik. Man klättrar alltså baklänges uppåt längs stången. Första gången jag prövade denna så kunde jag inte trycka mig utåt, det var tungt och jag hade nog inte heller helt rätt teknik när jag försökte. Så då la jag den åt sidan. Ett halvår senare så dök den upp igen på en träning. Jahapp tänkte jag, det var ju den som var så tung. Men när jag prövade den här gången gick det lätt. Hur gick det här till? Jo under tiden jag vilat från det tricket så har jag tränat på annat och blivit starkare vilket även hjälpt mig att klara denna. Så ibland när det inte går, vila från tricken och kom tillbaka senare ska ni se att det går bättre /A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0