"A" is back in town

Hämtade upp A på flygplatsen. Har inte kunnat träna med henne på två hela veckor. Som jag har längtat. Vart tror ni det bar iväg direkt efter flyget? Ja, ni fattar... Raka vägen till studion för att träna!

Jag har tittat lite på youtube och sett ett annat grepp i lunchbox. Jag har aldrig vågat göra lunchbox utan klisterspray på händerna. Har alltid varit så rädd för att halka ner och slå huvudet! Men detta grepp var samma grepp du har i en bow and arrow. Jag förklarade för A vad jag sett och hon satte det på en gång. Sen hjälpte hon mej in i det! Det var GRYM träning idag!

Här kommer våra bilder på lunchbox med "bow and arrow greppet" /M






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0