Vilodagar.

Har nu haft två vilodagar efter söndagens OP. Ryggen börjar också kännas mycket bättre. Så nu är det hårdträning de kommande veckorna. Jag och D håller på att knåpa ihop var sin koreografi. Slutdatumet är redan satt. Att hela tiden sträva mot att göra en koreografi är ett bra sätt att hålla träningen igång, i allafall för mig. Ibland kan jag stå på mina OP-pass och inte komma på ett enda trick jag ska göra. Total black out. Eller så blir det att jag tränar på samma trix hela tiden. Just därför är koreografier perfekt för mig. Jag testar nya trix, tränar upp min uthållighet och styrka men även "finjusteringen" - att få det att flyta ihop på ett snyggt sätt. Just nu har jag kommit två minuter in på min koreografi och jag är helt slut efter det. Men det tar sig och snart sätter jag hela fyra minuter. Det är det som är så kul! Att hela tiden se hur du utvecklas! Hur brukar ni själva lägga upp era OP? koreografier? Eller bara lattja? /M


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag är så glad att jag har dig... och frugan.

tyvärr blir jag ju väldigt folkskygg när jag mår dåligt...men får hoppas det blir bättre nu när jag ska till sthlm, kolla skolor och träffa kompisar.



JAG SAKNAR DIIIIG!

2011-08-30 @ 22:49:40
URL: http://www.emmelist.se
Postat av: VinterVild

Just nu fokus på koreo, nöta tricken och komma på nya/bättre kombinationer.



Annars blir det mycket träna det vi gjort på lektionen, köra styrka på båda sidor och emellanåt bara lek :P

2011-08-31 @ 09:45:09
URL: http://vintervild.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0