Trix som glömts bort.

Igår hade vi instruktörsutbilning där vi gick igenom olika trix, vad man skulle tänka på osv. Det var en del trix jag helt hade glömt bort och vissa trix måste jag verkligen köra igenom några gånger. Har märkt att det blir lite så att man alltid tränar på samma trix - favoriterna och de som är lite mer avancerade. Även om jag helst tränar på de tyngre trixen så ska jag bli duktigare på att köra igenom "basic trixen". Är ju faktiskt minst lika viktigt, speciellt trixen som kräver lite mer kordination, vilket är min sämsta sida. I morgon blir det ett pass med D som ÄNTLIGEN kommit tillbaka till Umeå. Det kommer nog att bli några svettiga timmar och jag har hittat en hel del nya trix som jag hoppas att D ska hjälpa mig med. Hon är grym på teknik och på att förklara hur trixen ska göras! Längtar redan till morgondagen! /M

 





Bilder från Google.


Kommentarer
Postat av: Julia Nymark

Vad har ni för diameter på stängerna i lokalen? :)

2011-08-23 @ 07:52:59
URL: http://julianymark.devote.se
Postat av: M

Hej vi har 55 på alla utom en som är 45 :)

2011-08-23 @ 19:08:28
Postat av: Anonym

50 är dom M.... puss!

//Pytte

2011-08-24 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0