Min väg tillbaka..

Efter nio månaders graviditet. Tre månader efter min förlossning så har mina magmuskler äntligen kommit på plats. Men det är rent ut sagt för jäkligt TUNGT. Har bara tränat två gånger och orkade knappt 20 min/gång. Det kommer bli tunga veckor/månader framöver. Mitt mål är att komma tillbaka till där jag var innan jag blev gravid. Jag lyckades i allafall att göra handspring. Men att dra mig upp var i princip omöjligt. Så mina inlägg framöver kommer att handla om "min väg tillbaka" . Jag hoppas även att D och Pytte kommer vilja blogga här igen också.Här kommer några bilder från i veckan. /M
 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Kuul att du är tillbaka!:) ser fram emot uppdateringar. Du är så himla duktig! kram Sophie

Svar: Åh tack så mycket!!! :D Såg också att även du kör pole! Så himla kul! Kram!!
Polefitness

2012-10-07 @ 00:24:28
URL: http://tweenerpie.blogspot.com
Postat av: Sandra

så häftigt med poledance :) önskar att jag också kunde! Lycka till med vägen tillbaka, ska bli kul att följa dig :)

Svar: Tack så jätte mycket!! :)
Polefitness

2012-10-07 @ 09:42:45
URL: http://simplegiirl.blogg.se
Postat av: Signe

Hej.

Jag skulle verkligen uppskatta hur du gjorde med polen under graviditeten? Jag börjar närma mig det läget i livet själv, men vill inte sluta träna. Tror du det går att kombinera pole när man är gravid, och hur gjorde du?

Svar: Hej!! Det var samma känsla för mig. Jag ville verkligen inte sluta träna och när jag blev gravid så var jag i jättebra form. Det rekommenderas INTE att man tränar pole under graviditeten, men jag struntade i det och körde i allafall. Dock så hann jag bara köra i kanske 2 veckor innan mitt illamående tog över. Då slutade jag. Men som sagt så ska man inte träna pole under en graviditet. Sen blev jag också alldeles för klumpig och rädd för att skada barnet. det bästa är nog att börja med en helt annan träning. Men hur lätt är det då pole är roligaste träningsformen? ;)
Polefitness

2012-10-07 @ 10:37:11
URL: http://svettigmenstolt.shapemeup.se/
Postat av: Sofia

Men shit vad fort tiden går! Kan inte fatta att det var ett år sen du slutade. Jättekul att du är tillbaka iaf och ser framemot en massa uppdateringar här igen! =)

2012-10-08 @ 12:37:43
URL: http://sregloh.se
Postat av: Linda WritingL

Välkommen tillbaka till både Pole och bloggen! :D
Måste erkänna jag nästan aldrig är in här mer.. Sällan men nu kan man ju kika in oftare, ska bli kul att följa din väg tillbaka till toppform!
Grattis till babyn, hoppas allt går bra med den lilla!

Ps. Du ser ju fantastisk ut för att nydligen vart gravid!

Svar: Tack så mycket!!! :D Nä det förstår jag. Ingen har ju skrivit här på länge! Men som sagt..det ska bli bättring :)
Polefitness

2012-10-10 @ 19:39:07
URL: http://writingl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0