Veckan som gått.

Jag fortsätter att nöta på iron-x, chopper och shouldermount som jag personligen tycker är tyngst. Idag var jag och tränade med D. Det är lite svårt att försöka få tiderna att passa då man har ett litet spädbarn som ibland vägrar sova då jag vill träna ;P Så det har blivit en del hemmaträning. Det är bra att D har börjat blogga för i dagsläget så känner jag att jag inte har så mycket att komma med, inga nya trix, inga nya kombos.. Allt är bara fokus på att få tillbaka styrkan.. Men här kommer iaf lite av veckan! /M
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur långt tid tog det för dig att sätta twisted grip ? Har du några bra tips ? Jag har övat på den jäveln i över 3 månader och sätter den inte varfan är det fel på mig eller är jag bara för jävla svag ? Hjääääääälp miiiiiiig

Svar: Hm. Jag minns inte hur lång tid det tog. Men det är mycket teknik. Det viktiga är att du har den övre armen högt så du kan dra med axel/skuldra.
Polefitness

2012-11-09 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0