Vad gör jag nu?

Det som verkligen märks tydligt nu när jag börjat träna igen är att jag kommer fasiken inte på vad jag ska göra för tricks. Det enda jag nöter är handspring och ironx. Känns som att jag glömt det mesta. Så ikväll fick jag lov att gå igenom några gamla klipp för att se vad tusan jag gjorde. Visserligen vill jag lära mig nya trick också, har säkert kommit en massa nytt som jag inte alls testat på eller sett. Men först känner jag att jag måste komma tillbaka till där jag var, och kunna det jag har kunnat. Annars känns det inte lika kul att komma vidare. Så jag hoppas på ett bra träningspass ikväll. /M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0