Julfest och parkoreografi.

Kvällens träning gick sisådär, kände att kroppen inte var i bra form. Blir att vila resten av helgen.
Om några veckor är det julfest på Polefit.se/Festlig Träning. Har hela tiden varit inställd på att inte göra någon uppvisning denna gång just på grund av att min uthållighet är kass. Men när jag tittade igenom min och D:s parkoreografi från förra året ångrade jag mig. Vi är dock alltid ute i sista sekund när det gäller att knåpa ihop koreografier och det märktes på vårt uppträdande. Många småmissar. Men förhoppningsvis kan vi göra det bättre denna gång. Nu är jag peppad för att få ihop en grym koreografi! Här kommer senaste (dock ett år gammalt) uppträdande, som sagt, många småmissar. //M
 
 

Kommentarer
Postat av: D

Yeeeey!!!! :D

2012-11-17 @ 08:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0