Gårdagens träning.

Jag lyckades sätta handspring från "crusifix" (måste dock kicka mig upp fortfarande) och eftersom jag var själv på FT (Fri Träning) kunde jag inte få hjälp med filmandet så det blev lite kapat ;) Aja. Hur som.. Fortfarande svintungt med alla trick som kräver magstyrka. Försökte mig på Reversegrab - Handspring också. Jag tror det var min envishet som gjorde att jag kom upp, för magmusklerna är ännu svaga. Men jag är ändå nöjd med tanke på att jag varit borta så länge. Detta var det jag lyckades åstadkomma. //M
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda WritingL

Har ni något bra tips på hur man kan börja öva på handspring? Om man inte kan gå en kurs alltså ^^

2012-11-15 @ 10:32:44
URL: http://writingl.blogg.se
Postat av: M

Jag började att träna handspring med ett twisted grip. jag stod mot stången och sparkade upp sidlänges. Förstår du?:)

2012-11-15 @ 18:30:11
Postat av: D

Grymt M! :)

2012-11-15 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0