Starfishfot

Så här kan en fot se ut sekunderna efter att ha tränat starfish.


Kommentarer
Postat av: Signe

Sådär såg min fot ut när jag tränade klättring i början. :)

2012-03-19 @ 08:55:32
URL: http://svettigmenstolt.shapemeup.se
Postat av: Vickan

Aaaaaaoooo :O Men ja, man vänjer sig som tur är :)

2012-03-19 @ 14:38:42
URL: http://www.primapolerina.net/
Postat av: Maja

Hej tjejer! Jag har följt er blogg nu en tid och tycker det är roligt att följa era framgångar (och ibland motgångar), tips och trix gällande er träning. Jag har tränat på North Pole Studio i Sthlm i våras och höstas men har nu köpt mig en egen stång och ska börja komma igång och träna hemma. Har ni några bra tips på musik? Kanske en Spotifylista? Vore tacksam för lite bra poledancemusik :) Ha en fortsatt fin helg och lycka till med träningen :)

2012-03-25 @ 14:10:39
Postat av: Pytte:

Maja: Kul att du gillar bloggen! Den är bland annat till för att inspirera och för att visa vilken fantastisk sport pole är! Hoppas det går bra att träna hemma för dig :) Vad gäller musik så tycker jag det är himla individuellt vad man anser som "bra polemusik". Men själv tycker jag att det är bra att blanda musik. -Att testa röra sig till olika sorters musik för att utvecklas. Allt från klassisk till pop, till instrumental.. jaa.. testa dig fram! Hitta en känsla i musiken och rör dig till den.... det är dans för mig! :)

2012-03-25 @ 17:49:40
URL: http://pyttefin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0