Den som väntar på någonting gott...

...Har väntat ganska länge... :)     Vi har fått förfrågan tidigare om vi kan lägga ut bilder på var vi är nu i vår vig- och rörlighet. Bootcamp väntar för mig och D så det är väl lämpligt att lägga ut våra "före-bilder" nu. Efterbilderna får vi lägga upp framöver. Det var en stel dag idag... men nu är bilderna tagna i alla fall...

Jag personligen har en ryggskada så jag undviker ofta ryggstretch eftersom jag får ont. Däremot siktar jag på perfekt spagat både vänster och höger. (Split får vänta).

Pyttes spagat höger och vänster:


D å andra sidan gör redan en fin split och även hon satsar i stället på spagat samt även ökad rörlighet i rygg:





//Pytte



Kommentarer
Postat av: VinterVild

Äntligen! ;)



Jag vill se D:s snygga split åxo, o jag antar att du jobbar på spatchcock nu ;)



Ni kommer att var nere i spagat på nolltid båda två om det här var en dålig dag :)

2012-03-08 @ 23:13:52
URL: http://vintervild.bloggagratis.se
Postat av: Yrr

Nice, jag blev lite stretchinspirerad!

2012-03-09 @ 16:41:19
Postat av: D

Haha jag vet inte det ja. Jag har varit stilla på den här nivån i flera år...

En splitbild kommer när mina höfter blivit som de ska igen :p

Haha jo fast det lär dröja innan jag kommer in i den ordentligt.

2012-03-10 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0