Vad har du i flaskan?

Den hänger med i träningsväskan i vått och torrt- vattenflaskan! Införskaffade en ny sådan då min gamla inte är särskilt droppsäker längre och blöta trasor och hotpants inte är sådär himla mysigt. Dessutom ska den här flaskan vara fri från BPA (Bisphenol A), en plastkemikalie som påverkar människans hormoner och fortplantningsförmåga.



Lite off-topic kanske, men när jag tänker på hur ofta jag suger o slurpar i mig vatten från de gamla plastflaskorna så hoppas jag att jag valt ett bättre alternativ nu.
//Pytte

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det lät ju bra ju! Vars köpte du den?

2012-01-10 @ 20:48:54
Postat av: Pytte

Köpte på intersport, Nike.

2012-01-10 @ 22:40:53
URL: http://Pyttefin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0