Tillbaks på ruta ett..?

Som polenörd är man rädd om sig själv! -All sjuktid är lika med tid borta från studion, vilket i sin tur leder till tappad muskelstyrka som i sin tur leder till tappad poleförmåga... och så fortsätter spiralen neråt.



Ibland räcker det inte alltid med att vara rädd om sig själv... man blir sjuk ändå.  Jag försöker att återhämta mig från en influensa som verkligen tagit allt!   Jag är yr, jag är svag, får inte i mig någon mat, mina njurar har tagit stryk.  Denna gång kommer det bli tufft att ta sig tillbaka... riktigt tufft! Jag vet inte hur det ska gå riktigt...hjälp!
//Pytte

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

Skynda långsamt Pytte, ibland behöver man få rensa ut och vila upp kroppen ordentligt innan man börjar om igen. Det går fortare än vad man tror att komma iform igen även om det är frustrerande med uppehåll.

2012-01-23 @ 17:41:12
URL: http://writingl.blogg.se/
Postat av: ninaMinskning

Jag förstår det! Vet exakt hur det känns! Jag tror det är viktigt att tänka positivt! Låter nördigt men det hjälper!

Sen något som motiverar mig är att sätta upp mål och skriva ner hur man ska ta sig dit! (OBS! Viktigt att sätta upp mål som man faktiskt kan nå)

Inte gå ut för hårt i början det får faktiskt ta tid. Lyssna på din favoritmusik och hitta någon att träna med :)



Hoppas du blir bättre snart!

2012-01-23 @ 17:45:03
Postat av: VinterVild

Usch! :(



Ta det lugnt när du börjar igen o vila länge innan du sätter igång. Din kropp har gått igenom en pärs, skäm bort den!

O du kommer att komma tillbaka, det vet jag :)



Krya på dig!

2012-01-24 @ 08:05:31
URL: http://vintervild.bloggagratis.se
Postat av: duomundi

Har själv testat det i två månader! Älskar sporten, dock fick en hel den blåmärken ;)

2012-01-24 @ 12:00:31
URL: http://duomundi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0