En midsommarnattsdröm?

Mitt nya mål är i solidaritet till en kompis. -Jag ska klara av att göra Iron X lika fint som M gör här på bilden, innan midsommar! Med tanke på att jag inte ens orkade sparka mig upp i handspring på senaste träningen känns det väääääldigt avlägset... Men skam den som ger sig! Jag ska kämpa!!! Jag lovar, och ni som läser bloggen ska få följa min resa...  Vem tror på mig?



Bara jag inte blir sjuk IGEN :( Mitt immunförsvar är så himla klent och det är på gång...
//Pytte

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejsan! Bara undrar, rengör du din pole med någonting? Min stång är verkligen så hal och blir lätt full med fettfläckar och sånt.

2012-01-10 @ 20:57:04
Postat av: Yrr

Kör hårt! dela gärna med dig av hur du tränar inför det för jag vill också lära mig! :D

2012-01-10 @ 22:24:51
Postat av: Pytte

Carro: jag använder ytdesinfektion som finns att köpa på Apoteket.



Yrr: tack! Kommer försöka att dela med mig av mina framgångar!

2012-01-10 @ 22:44:51
URL: http://Pyttefin.se
Postat av: Carro

Hej igen, vart köpte du din stång förresten och vad kostade den? Jag har en kromad stång 50 mm. Verkligen svårt att få grepp. vad föreslåtr du?

2012-01-11 @ 23:32:56
Postat av: Annah

Kämpa på! Fan vad grymt att kunna :O

2012-01-17 @ 21:16:58
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: DUOMUNDI

You can do it! ;)

2012-01-24 @ 12:17:31
URL: http://duomundi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0