Just a pic.

Snyggt. Måste testa denna på nästa OP. /M


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej!



Jag har försökt hela dagen med att sätta tricket Twisted handspring men lyckas aldrig. Vilken arm har ni nederst när ni gör det tricket? Ska man ha sin dominanta där? Samt hur långt ner ska man hålla? Jag kommer halvvägs upp när jag tar sats med benet men sedan tar det stopp..

Jag skulle bli väldigt glad om ni kunde lägga upp ett inlägg, förklara i en vidio eller svara här.. Jag vill så hemskt gärna lära mig:)

Har försökt kolla på youtube så klart men tycker inte att jag får något svar på mina frågor:)



Kram

2011-05-17 @ 18:28:08
Postat av: D

Snyggt! Undrar hur man kommer in i den...från bow & arrow kanske...?

2011-05-17 @ 20:18:38
Postat av: M

Twisted grip handspring tyckte jag var riktigt klurig första gångerna. Tog ganska länge innan jag fixade den. Det är en "smaksak" om vilken arm man har nederst, i början hade jag min högra arm nederst men nu har jag min vänstra. Jag lärde om mig till att ha den vänstra nederst eftersom jag ville lära mig reverse grab - handspring (Gör reverse grab bäst med hö arm). Jag ska försöka fixa ett videoklipp på det och visa olika ingångar. Svårt att förklara i text :)

2011-05-18 @ 16:30:09
URL: http://polefitness.blogg.se/
Postat av: Anonym

D, ja precis som jag också tror. Men tycker att greppet ser ut som ett twisted, eller har jag fel?

2011-05-18 @ 16:30:58
Postat av: D

Nej jag tror det är ett vanligt grepp fast hon har stöd med underarmen.

2011-05-19 @ 07:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0