Låsningar.

Är det bara jag som har en tendens att dra på mig en massa låsningar i bröstryggen? Har precis varit hos en naprapat och fixat dessa. Kändes som att 100 stycken släppte. Nu kan jag äntligen andas! Fick även en låsning i ländryggen för några veckor sedan och den har besvärat mig under vissa trix på träningen och framförallt i stretchen. Fixade den idag också, men eftersom jag hade gått för länge med den så hade den påverkat mina sätesmuskler som blivit oerhört stela samt att det också troligtvis var orsaken till alla låsningar i bröstryggen. En låsning kan ställa till en hel del andra problem. Gå och fixa dem om du har problem och vänta inte för länge. Det är faktiskt värt varenda krona. /M



Kommentarer
Postat av: Jess

Jag ska till sjukgymnasten på torsdag och be dom knäcka mej ;)

2011-05-03 @ 21:12:06
URL: http://antligenjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0