Hur vet du att du är poleberoende?

Här nedan kan du läsa några tecken som tyder på ett eventuellt poleberoende:

  • Du torkar din stång oftare än du torkar av köksbordet.
  • Du ser potentiella stänger att trixa på överallt utomhus, dvs vägskyltar, lyktstolpar, träd, grindstolpar mm...
  • Du upplever att det är svårt att hitta tillräckligt korta shorts
  • Ditt barns uppförande på brandstolpen på lekplatsen skapar diskussioner bland vuxna och lärare
  • Ditt uppförande på lekplatsen skapar diskussion bland vuxna och lärare
  • Du kollar poleklipp på din surfmobil oavsett var du befinner dig, -opassande? va? varför?
  • Du är så stolt över dina blåmärken att du visar dem för vem som helst
  • Din sambo önskar att du hade en tröja med texten "jag är INTE en misshandlad kvinna- jag tränar poledance!"
  • När du söker lägenhet dissar du allt som inte har 3m i takhöjd
  • Du överväger att ta mig dig din pole på semester
  • Du glömmer att andra inte är lika besatta av poldance som du själv
  • Eventuell kontakt med lotionliknande produkter ger dig panikkänslor
  • När någon frågar vad du tänker på svarar du frånvarande i stil med: -jag funderar på varför min gemini till scorpio till butterfly till flatline inte funkar...

//Pytte

Kommentarer
Postat av: Trine

Punktene 3, 7, 11 og 13 er jeg helt med på!! :)

2011-05-11 @ 10:45:54
Postat av: Emma

Ha ha ha, klockrent! Kände mig träffad på alla punkter, ha ha!

2011-05-11 @ 11:49:27
Postat av: Vickan

Hahaha, allt stämmer typ utom det om mitt barn eller mitt uppförande på lekplatser..



Och jag har inte panik över lotions då jag måste smörja händerna för jag blir helt blodigt sårig annars för man tvättar händerna för mycket på jobb osv..

Men däremot har jag nog väldigt torr hud, för det sugs in direkt och har aldrig stört mig i min träning.

Ibland har jag t.o.m fått bättre grepp pga lotion.

Så nån sån panik har jag inte :)



Min sambo har inte tyckt att jag behöver nån tröja än, dock har jag alltid varit en som får blåmärken bara man tittar på mig, om jag är ute och går, om jag går i skogen, om jag cyklar, om jag snubblar omkull.. blåmärken i stort sett jämt, så det har jag inte tänkt på heller :D



Dock idag så tänkte jag på det, hur ser det egentligen ut att ha stora blåmärken på insidan av låren? vad kan man råkat ut för, för att lyckas få så? :D så då tänkte jag att folk kanske undrar när dom ser benen på en :D

2011-05-11 @ 18:25:40
URL: http://www.poledanceprincess.blogspot.com/
Postat av: Linda

OMG.. jag är beroende! :O Haha (8 st stämmde mer eller mindre bra in på mig.. crazy)

2011-05-12 @ 07:43:00
URL: http://nagelmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0