Har du kommit ut ur poledancegarderoben ännu?

Blåmärken som väcker frågetecken och en "smutsig" strippstämpel som är svår att tvätta bort. Även om man älskar sin träningsform och är stolt över den, kan det ibland vara känsligt att berätta vad man håller på med. När folk höjer på ögonbrynen brukar jag visa en video på vår tränare Zaida. Istället för "ööh...okej?" blir reaktionen då ofta "WOW!!!".




Min mormor tillhör en helt annan generation som inte ser på poledance med blida ögon. Många gånger har hon sagt till min mamma - Kan inte flickan gympa nått annat?!! Men tyvärr mormor... det här är vad jag gör, och jag älskar det! :)

//Pytte

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag börjar bli öppen med det mer och mer faktiskt. Jag berättade ju i ett mail då visserligen för nån månad sen för min svärmor, för hon skulle ju hälsa på och jag hade hållit på ta ner stången varje gång i typ 8 månader då men orkade inte längre hålla på så.

Det är ju inget hemskt så jag ville inte dölja det.



Jag förklarade och länkade till videos och bilder och hon hade sett sån träning på tv sa hon sen, hon tyckte bara det var tufft. (hon är iaf 60+) Men hon testade att lyfta sig i stången då hon var här men hon skrattade och sa att "man halkar ju bara ner!" :)



Jag berättade även för min bror, visade en massa bilder och sånt, och videos och han tyckte det var coolt liksom, bra träning :)



Nyss gick jag ut och berättade för alla vänner på facebook, även dom jag inte känner liksom, (bara har för spel osv) berättade lite, visade nån video och bild och sen ändrade jag ju min profilbild till den bilden där jag gör min vackraste Gemini. På det sättet ser ju alla mig, så jag står för det öppet :) Ingen har iaf undrat nåt och mina vänner tycker bara det är coolt och häftigt :)



Har inte berättat för dom på jobbet, men blir det så så får jag förklara och visa nån bild. Jag skulle inte ljuga om vad jag tränar iaf :D

2011-05-01 @ 18:01:17
URL: http://www.poledanceprincess.blogspot.com/
Postat av: Anonym

JEANSKLÄNNING, CONVERSE 300 kr, Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html



Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-01 @ 18:46:36
Postat av: Linda

Jag var öppen från första början redan från det att jag beställde min stång.. men den smutsiga stämpeln får jag nog dras med länge men det gör mig ingenting för jag har tänkt dansa pole dance längre ;D Fördomar tar så lång tid att ändras

2011-05-02 @ 20:41:18
URL: http://nagelmode.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

najs blogg :)

2011-05-02 @ 21:11:50
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej du där! :D Var med och tävla om att bli Veckans blogg! Allt du behöver göra är att kommentera att du är med! :D

kram!

2011-05-02 @ 21:29:44
URL: http://cla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0