Vinkevink.

Ikväll drar jag mig ner mot Stockholm för att imorgon åka till paradiset, Thailand. Så det kommer inte bli så mycket bloggande från min sida. Men jag vet att min kära vapendragare, A, kommer att underhålla er. Jag kommer att sakna träningen men det finns ju trots allt palmer att klättra i. Nog hittar jag något att pola på. Men å andra sidan är ju Thailand känd för att ha stångar i princip "varje" bar, kan nog bli svårt att låta bli att göra en handspring! Men jag lovar att komma med en polebild vare sig det är på en palm, lyktstolpe, båtmast eller ja, en stång i baren! /M


Kommentarer
Postat av: Vickan

Tur att det finns Stänger där nere här och där, så du kan visa oss lite bilder sen :)

Eller på en båtmast osv :D

2011-03-18 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0