You are my sugarpie and I´m your honeybunny.

Vi har smeknamn på varandra. Många smeknamn har vi kommit på under tiden vi tränat tillsammans. Våran tränare Zaida har fått namnet Nutcracker. Detta efter att hon medverkat i Talang 2010 och programledarnas kommentar på hennes uppvisning var: "Jises hon skulle kunna klämma sönder en valnöt mellan låren". Pytte kallas Bruise Almighty, för hon toppar ligan i att få dom största och mest badass-aktiga blåmärkena. D. har fått namnet Putsarn, mest för att vi retar henne med att hon kan få putsa våra stångar under koreografierna. Mobbing med kärlek kallar jag det. M kallas Knappen, hennes rumpa är som en söt knapp som man vill trycka på. Och jag är Taz, på grund av mina snurrar /A







Kommentarer
Postat av: Pytte

Vill bara förtydliga att stavningen är Bruise Almighty! ;) ... eftersom det är blåmärken det handlar om...Luv!

2011-02-26 @ 22:22:59
URL: http://pyttefin.se
Postat av: D

Hahaha putsarn! Var ni tvungna att ta det namnet...kunde ni inte ha tagit polebreaker istället...hhaha...mycket cooolare ju...;)



Vandrande lexikon och stångputsare....hahaha....jag tror jag blivit bloggens stora skämt....hmm....hahahahahaha. Ska ni inte ha med en riktigt hemsk bild också när ni ändå är på G....? ;) hihihi

2011-02-27 @ 14:12:22
Postat av: M

D, jag förstår precis vad du menar. Det är inge vidare att inte ha ett coolt smeknamn. Men det känns skönt att vi har varandra, knappen är ju också långt ifrån coolt!

2011-02-27 @ 17:13:49
Postat av: D

Hahahah...nä men det är gulligt...;) hihihi



Vï får komma på ett coolare. Kan ju inte kalla A för Taz om du ska kallas knappen. Det är ju inte rättvist...i så fall får A kallas plutis istället....;)hihihi

2011-02-27 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0