Och så har vi ju D.

D har varit med från starten och är en del av crewet. Hon gillar att ha det tänt i studion och behöver en perfekt balans mellan varmt och kallt för att få bra fäste. (Tvärtom från oss andra som vill ha mörkt och varmt). Förutom lite kuriosa kan jag berätta att när man har med D på ett träningspass så är det lite som att ha med ett poledance-lexion. Allt du behöver veta, vet hon. Hur skulle jag ha övre handen i det här tricket? När jag faller hur tar jag emot mig? Vad gjorde vi på lektion fem? Lektion tre? Vad hette det här tricket? Vad passar ihop med vad? Hon minns allt. Ovärderligt /A



Fotograf; Fredrik Larsson, Fiend Studios.

Kommentarer
Postat av: Bruise Almighty ;)

Jag har sett att det brukar vara ett gäng som kör poledance på stranden vid havet i Bettnessand... är det någonting ni känner till?

2011-02-20 @ 11:05:50
Postat av: Taz.

Hört ryktas om dom! Kommer nog ett inlägg såsmåningom... ;)

2011-02-20 @ 11:09:42
Postat av: Knappen

Det är på G ;)

2011-02-20 @ 11:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0