Låt mig presentera A.

Ni har fått träffa Zaida, D och Pytten från Järngänget (Järngänget är ett smeknamn på oss som varit med sedan Polefits start). Så nu vill jag presentera A, aka honungsgrävlingen.

Denna modiga tjej har egentligen ett annat smeknamn som är Taz. Men i denna presentation väljer jag att kalla henne honungsgrävlingen. Varför jag valde just detta smeknamn kommer ni snart att förstå. A är som sagt den modigaste av oss i vår grupp. Ordet rädd förekommer inte. Är det ett trick som kräver snabba rörelser med fall så sätter hon dom. Utan problem, inga konstigheter. När vi andra klänger oss fast i stången och sakta försöker falla in i ett trick, för att verkligen försäkra oss om att vi kan tekniken och inte kommer ramla, så sätter A det utan att vi inte ens har hunnit blinka. Denna orädda tjej är en kvick typ och har snabba rörelser med full kontroll. För att inte få er allt för förvirrade så kommer nu min motivering: "Honungsgrävlingen har blivit utsedd till världens mest orädda djur enligt Guinness Rekordbok. Honungsgrävlingen är också väldigt liten men samtidigt mycket muskulös. Denna varelse är blixtsnabb, imponerande och väldigt vacker". Dessutom så älskar honungsgrävlingen honung, och jag tror att även A gör det /M

A aka Honungsgrävling


Kommentarer
Postat av: Pytte

Honungsgrävlingen for ever it is!! Lyckades för övrigt göra "supermansnurren" idag M.. den som Zaida visade!

2011-02-22 @ 14:36:39
URL: http://pyttefin.se
Postat av: D

Hahahaha...så jäkla bra!! :D

2011-02-22 @ 14:54:50
Postat av: M

Grymt Ida! Death Lay också!! Visst OP:ar vi i morgon??? :D

2011-02-22 @ 16:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0