Poletrappan.

Man kan ju inte låta bli... Stänger i trappan liksom. Hur kul som helst. /M






Kommentarer
Postat av: Pytte

Skulle jag testa det där skulle det låta ....kkrrrknak! :P du minns ju hur det gick för mig när jag polade i alperna? Tur du är lättviktare stumpan!

2011-08-26 @ 12:08:15
Postat av: maja

Hej,



Roligt inlägg :) Jag har följt er att tag men tränar också själv nere i Sthlm. Jag undrar om ni har några åsikter på vad som är bäst, en 50mm eller 45mm xpole xpert. Tänkte köpa hem en stång, har tränat två terminer så är väl fortfarande ganska nybörjare. Ni kanske kan göra ett inlägg om detta? Vad man ska tänka på när man köper en pole att ha hemma.



Tack på förhand!

2011-08-26 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0