Nu har det hänt igen!

Jag är förbaskad och besviken! Budade hem en underbar klänning på tradera i navystil. Är ju alltid svårt med storlekar när man inte kan prova kläderna man beställer. Mina farhågor besannades idag när jag lyckligt slet upp paketet som låg i brevlådan och försökte kränga på mig klänningen. Den sitter som en smäck... FÖRUTOM att jag plötsligt har blivit Karl Alfred!!! Vid minsta lilla rörelse håller jag på att spräcka ärmarna med mina bicepsmuskler! 




Mååh... :( Fastän stången är rund så är det här baksidan... man är jätte lycklig över att vara stark... men det är så frustrerande när man inte passar i kläderna längre!!! Dagens ilands-problem!
//Pytte

Kommentarer
Postat av: VinterVild

Är det bara ärmen som är tight kan du ta upp den och göra sprund där, blir säkert minst lika snyggt :) O mer originellt dessutom.

2011-08-18 @ 15:05:15
URL: http://vintervild.bloggagratis.se
Postat av: Pytte

VinterVild: Tack för förslaget... har suttit och klurat på hur jag ska göra för att få det snyggt bara. För det första var jag tvungen att googla ordet "sprund" ;) så nu är jag klokare. Vet dock inte om det kommer funka med tygets kvalité. Eventuellt kanske man kan sy in en flik... men det är så förbenat lite söm att ta av. På nått sätt ska det lösa sig. jag SKA ha klänningen på mig!

2011-08-18 @ 23:26:10
Postat av: VinterVild

Går det att sprätta upp ärmsömmen? Det skulle jag göra, med ett litet stopp längst upp, o sedan vika in sömsmånen och sy fast den. Lite pillrigt om det är väldigt liten sömsmån som det kan vara men det borde gå.



Lycka till! :)

2011-08-19 @ 16:33:50
URL: http://vintervild.bloggagratis.se
Postat av: zenia

Herregud vad jag känner igen mig!!! Jag har spräckt inner fodret i min favorit skinn jacka! Klart en baksida av poledance men det går inte att släppa stången när man väl satt igång!

2011-08-20 @ 08:46:46
URL: http://Www.zeniamelina.blogspot.com
Postat av: zaida

hahahaha Ida, välkommen i klubben!

2011-08-20 @ 12:16:11
URL: http://www.polefit.se
Postat av: Vickan

Hahaha, jag tänker på Hulken när jag läser här :D

Ärmarna spricker och fodret i jackor och allt. :D

Ni är grymma.



Jag har inte märkt nåt ännu, men jag vet inte om jag riktigt längtar tills jag spräcker sönder tröjärmar osv haha..

Men det vore ju liite roligt och imponerande haha :D

2011-08-21 @ 02:12:17
URL: http://www.primapolerina.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0