Ibland blir det lite tokigt....

Min polebesatthet kan ibland bli lite extrem, vilket exempelvis yttrar sig i form av "streetpoling", var som helst. För cirka ett och ett halvt år sedan utspelade sig denna händelse:

Pytte vandrar lyckligt i alperna, hon är glaaad.
Pytte ser en trästolpe... det börjar krypa i hennes kropp!
Pytte vill pola stolpen!!!
Stolpen känns stabil!
Pytte riggar upp kameran på lämplig sten för självutlösarbild för att föreviga händelsen.
......Pytte trycker för att ta foto.
Pytte springer till stolpen för att göra handstående trick!
Pytte har fötterna i luften när hon hör ett ljudligt "KNAAAK"!!
Stolpen går av!!!

*En farbror närmar sig*
Pytte försöker tafatt att trycka ner trasig stolpe i marken.
...Går inte!
Pytte springer med knallrött ansikte till kameran och låtsas ta bilder på naturen...
...Farbrorn går förbi och stirrblänger på Pytte!
Pytte vill sjunka genom jorden!




Pytte erkänner sig härmed skyldig till skadegörelse!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hahaha,jag skrattar gott men hjärtligt :)

jag hade också skämts om nån gått och stirrat på mig efter nåt sånt där. Tur att du inte slängde dig upp på stolpen så du gjort illa dig när den gick av iaf :)

2011-08-28 @ 16:37:37
URL: http://www.primapolerina.net
Postat av: M

Hahahaha! Hur kan jag ha missat denna historia?? :D

2011-08-28 @ 20:01:42
Postat av: VinterVild

Den farliga poledansen skördar sina offer :P

2011-08-29 @ 11:38:12
URL: http://vintervild.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0