En stång... flera stångar?

Min första stång var en 50mm xpert och det är vad jag alltid tränat på i studion. För några veckor sedan köpte jag dock hem en 45mm xpert, har på senare tid tyckt att greppet är mycket bättre. Jag valde mellan xpert och sport där skillnaden ligger i att sport-modellen inte går att köra spinny på. Mitt tips är egentligen att träna i studio ett tag för att se vad man föredrar och tycker passar en bäst. Personligen vill jag ha båda för i min drömlägenhet ska det finnas en egen liten studio;) /A


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!!



Vilken bra blogg du har! Tycker att det är jätteroligt med så mycket uppdateringar! Keep up the good work! Vartifrån beställde du hem stången?



Sen måste jag säga att jag tycker att du är GRYMT duktig, önskar att jag också kan bli så bra en dag :)

2011-09-01 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0