Poledance i OS?

Skulle vara riktigt kul. Ser rätt lika ut... /A


Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja, jag har ju sett många jämförelsebilder, det är ju gymnastiskt och akrobatiskt liksom, och styrka osv. Det ÄR ju en sport, så jag tycker absolut det borde vara i OS. Jag tror jag skrev på nån lista förra sommaren, det var nån som ville ha underskrifter och försöka få det till att bli en OS-gren :)



Jag tycker det borde det. :)



Iaf typ "Pole" och så är det som olika tricks man ska göra, precis som andra stångtävlingar där, sen ja, själva dansmoment kan man ju också ha egentligen, det är ju mycket typ "dans" och sånt i rytmiskt gymnastik också :)

2011-04-04 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0