Home Sweet Home.

Hemma från en underbar resa med sol och bad. Känner mig dock svagare än någonsin. Jag som kunde bära fem fulla matkassar upp för två trappor innan jag åkte, nu orkar jag knappt tre. Tur att kroppen har ett muskelminne. Det tackar jag för. Har laddat upp alla bilder och tänkte bjuda på några fler från Thailand. På de två första bilderna ser ni mig och en Thailändsk tjej göra en cross knee realise. Grymt jobbat tycker jag med tanke på att hon aldrig gjort en tidigare. /M





En natt tränade jag handstående på stranden...


Kommentarer
Postat av: Pytte

meee liiike!!:) Skönt att du är hemma!

2011-04-14 @ 18:26:47
URL: http://pyttefin.se
Postat av: Vickan

Grymt bra! Roligt att den Thailändskan lärde sig cross knee releasen också :)

2011-04-14 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0