Pics.



Kommentarer
Postat av: Vickan

Detta har ju inte med inlägget att göra, och jag tror inte Zaida läser detta, men det var roligt att se henne ikväll inne på Coop iaf :)



Jag älskar hur hon verkligen gjorde min kollega i kassan väldigt konfunderad över vad vi tränar för nånting egentligen. Underbart hahaha :)



Jag fick inte riktigt nån chans att förklara för henne sen, men kanske en annan gång :)



Det roliga är att när jag gick mot kassan och såg en tjej i träningstights och benvärmare. Jag såg bara ryggen på henne, håret verkade lite bekant och det första jag tänkte benvärmare = poledansare, eller kaaaaaan iaf vara nån som tränar pole :)

Jag tänkte att kanske det är nån av polemänniskorna här i Umeå :)

Vältränad såg hon ju ut iaf.. det jag såg haha.



Och så var det ju Zaida, klockrent :)

2011-04-01 @ 23:44:51
URL: http://www.poledanceprincess.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0