Vad önskar ni er i "julklapp"? :P

Som jag skrev tidigare idag kommer vi nu också börja med små instruktionsklipp blandat med vår egna träning. Så nu, lagom till jul, får ni möjlighet att önska något i "julklapp"!! ;P Så är det några trix ni vill ha i "dagens poleposé" eller trix/kombos ni vill vi ska visa i turtorials skriv det i kommentarerna! Är det något annat, någon övning i gymet, floorwork eller liknande ni vill att vi ska visa går det bra att önska det också. :D Som alltid, ni får jättegärna komma med önskemål och förslag på inlägg ni vill läsa!! :D //D

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill lära mig Superman :)

2012-12-18 @ 18:48:02
Postat av: Emmy

alltså jag älskar er blogg, men jag måste sluta läsa om ni ska fortsätta med apostrof eller vad fjuppen heter ovanför e:t. det är helt ologiskt med en fjupp där! "polepose". eller poletrick? det innefattar så mycket mer än vad en "pose" gör också, rent språkmässigt. usch förlåt alla hatar den som kommer med poänglösa stavningspekpinnar (jag fattar ju vad det står liksom, det är alltid det viktigaste i stavning tycker jag ju) men jag har börjat se den här stavningen spridas och det gör ont i mig.

2012-12-19 @ 06:51:04
Postat av: Emmy

och, glömde ehe, jag är alltid på jakt efter roliga kombos!

2012-12-19 @ 06:52:12
Postat av: M

Haha! Ja jag tror det hela med é började när jag skrev pose på min mobil och autocorrect kom in och ändrade ;) så jag är den skyldige! Hahah :D

2012-12-19 @ 09:39:52
Postat av: Emmy

aaah det är smartphone som sprider pesten! det förklarar så mycket. jäkla autocorrect :) då ska jag börja gnälla på tekniken istället.

2012-12-19 @ 18:33:50
Postat av: M

Emmy: haha! Ja ! Å jag vet inte hur många gånger man har skrivit "fel" pga autocorrect! Å sen orkar man bara inte ändra :) men det är klart! Ska absolut ändra posé (där kom den igen ;P) hihi

2012-12-19 @ 19:04:03
Postat av: Hennie

Hallå!
Har precis börjat läsa er blogg, verkar sjukt inspirerande och rolig! Skulle gärna vilja ha tips och knep inför ayshan som jag håller på att nöter nu!

/Hennie

2012-12-19 @ 21:46:32
URL: http://henniejoelsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0