Den skyldige.

Hemskheter!!! Och jag är den skyldige! ;) det här snacket om é i ordet pose, eller posé. Vi ska absolut hädanefter sluta att skriva med é för inget är väl så HEMSKT som en liten "grej" ovanför ett e? Men för mig kommer det bli en utmaning eftersom min mobil slår in autocorrect och ändrar direkt! Ja det får bli årets kommande utmaning! För mig.

Jag har legat i världens jobbigaste förkylning så det har inte blivit träning på några dagar. Bästa dagen idag dock. Kanske träning i morgon eller på fredag! Då ska vi se hur mycket muskelstyrka jag tappat!! Ha en bra dag! Och kom ihåg INGET é hädanefter ;) (och ja, jag har vetat att det stavas utan é) //M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0