Dagens uppvisning.

Ja vad ska man säga. Gick inte alls som vi/jag hade tänkt oss. Redan då jag vaknade i morse så kände jag att min kropp var alldeles för trött för att genomföra detta. Men på genrepet så lyckades vi sätta hela koroegrafin för första gången. Den var nästintill perfekt. På själva uppvisningen så råkade jag ut för ett "nippslip" haha. Så jag tappade helt fokusen på koreografin och det enda som cirkulerade i mitt huvud var "Fan,, nu flashar jag bröstet!" Tänk vad en liten grej kan röra om i huvudet. Ja hur som..  På några ställen så var det även många missar. Vi var för nära golvet etc. Men GÖR OM, GÖR RÄTT. Och nästa gång ska vi försöka ha mer tid på oss. Jag hade behövt en vecka till och inget "nippslip" ;) Då hade det nog blivit bra. Hur som helst. Vi delar med oss av vår mindre lyckade uppvisning i allafall. Vi kommer att lägga upp en ny video med koreografin då vi fått in alla delar och den är perfekt! Nu blir det vilodagar framöver. Är så sjukt trött i kroppen. //M
 
 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ååååh, grymt bra jobbat! Ni är så starka båda två. Otroligt att se! :D Helt fantastiskt :)

2012-12-09 @ 00:57:26
URL: http://www.primapolerina.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
polefitness -
bloglovin
Sport bloggar Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0